Saturday, December 31, 2011

Potret Karikatur Vektor oleh Fqemo Design

 

Adakah anda berminat untuk melihat wajah anda dikarikaturkan seperti potret CC seperti diatas? Ok disini CC nak promo kan sedikit kemahiran yang ada pada salah seorang rakan CC iaitu En.Fqemo dimana beliau membuat freelance mem-vektor-kan wajah anda dalam bentuk karikatur seperti diatas. Harga yang dikenakan amatlah berpatutan dan bukan sahaja karikatur anda diemailkan pada anda tetapi juga hardcopy berbentuk PRINT OUT bersaiz A3 akan dipos kan kerumah anda. Macamana? Berminat? Jika anda berminat boleh lawati laman blog beliau di http://www.fqemo.blogspot.com

Untuk pengetahuan anda, En.Fqemo mempunyai pengalaman yang agak tinggi dalam bidang penghasilan logo dan setakat ini belaiu sudah trace semula lebih dari 400 logo yang telah beliau muat-naik kan (upload) di laman web himpunan logo Vectorise.net .Beliau juga menerima tempahan design seperti saya. Iaitu membuat kad nama, flyers, banner, khidmat trace logo dan pelbagai produk berkaitan design dan printing.

Mungkin ada yang hairan kenapa CC mempromosikan orang yang boleh dikatakan menjadi saingan (competitor) kepada CC dalam bidang ini, tapi bagi CC rezeki Allah itu luas.. dan kami punyai kelebihan yang tersendiri dan berbeza dari setiap sudut. Jadi tidak salah rasanya CC mempromosikan rakan seperjuangan. :)

[ My Google Keyword ] : Karikatur Potret Vektor Vector Fqemo Simply Design

Entri Berkaitan

Potret Karikatur Vektor oleh Fqemo Design
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 Komen:

Tulis Komen
avatar
December 31, 2011 at 9:04 PM

fqemo hebat..!!
anda pn hebat gak.. :)

Reply

Para PEMBACA