Friday, June 17, 2011

Statistik yang memberangsangkan

Untuk entri kali ini saya ingin membicarakan sedikit tentang statistik BlogCC. Alhamdulillah semenjak beberapa hari yang lalu statistik blog semakin memberangsangkan dengan kadar kenaikan trafik yang tidak diduga. Ini menambahkan lagi semangat saya untuk terus mengisi entri-entri yang lebih infomatif dan bermanafaat kedalam blog.



*Statistik BlogCC. (walaupun tidak se gah mana..jika nak bandingkan dengan ramai lagi blogger lain tapi bagi BlogCC ini adalah satu peningkatan)

Sebagaimana yang anda sedia maklum BlogCC telah mempunyai beberapa segmen seperti
[ Apa Nama Font? ] , [ InfoDesign ] dan juga segmen muat turun dimana BlogCC akan memilih beberapa artwork yang berada dalam koleksi CC untuk dimuat turun dan digunakan oleh anda dan InsyaAllah BlogCC akan teruskan usaha sedia ada dan mewarnai blog ini dengan bermacam-macam lagi bahan-bahan untuk manafaat bersama.

Disini BlogCC ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada anda semua yang sudi mengunjungi blog ini dan jutaan terima kasih buat beberapa laman blog/web seperti

http://www.vectorise.net
http://www.fqemo.blogspot.com
http://www.galaticosartdesign.blogspot.com
http://www.nukilangadiskampung.blogspot.com

yang membantu dalam peningkatan trafik ke BlogCC.

Terima kasih juga buat 'followers' yang sudi menjadi pembaca BlogCC dan kepada anda semua, sebarang komen dan cadangan amatlah dialu-alukan bagi memantapkan lagi isi BlogCC ini.

~Sekian~

Dari: BlogCC

Entri Berkaitan

Statistik yang memberangsangkan
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA