Saturday, September 10, 2011

[ INFO KONGSI ] : Jenis tulisan khat.

Semasa saya sedang mengemaskini fail-fail didalam komputer saya, tiba-tiba ternampak satu fail yang saya rasakan adalah lebih afdal kiranya saya muatkan kedalam entri blog saya untuk berkongsi info dengan anda semua. Kata orang tua-tua benda baik eloklah disebarkan jangan simpan untuk diri sendiri sahaja. Disini saya paparkan info mengenai jenis tulisan khat untuk rujukan anda dan juga saya sendiri.. semoga sama-sama kita beroleh manafaatkan info ini nanti ya..



*P/S: Sebenarnya ada banyak lagi jenis khat.. ini cuma sebahagian sahaja

[ My Google Keyword ] : Antara jenis tulisan khat

Entri Berkaitan

[ INFO KONGSI ] : Jenis tulisan khat.
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA