Thursday, April 14, 2011

Design T-SHIRT zaman DULU-DULU

Untuk entri kali ini, saya ingin kongsikan bersama anda antara design karektor yang bertujuan untuk percetakan T-Shirt yang pernah saya design pada tahun 2007. Pada mulanya saya ingin terjun ke bidang percetakkan T-Shirt tapi disebabkan tiada asas dalam bidang ini dan tiada pula SIFU @ tok guru yang sudi mengajar, jadi saya tangguhkan dulu minat ini.

Berikut adalah antara design T-shirt saya..







Setelah bertanya serba sedikit kepada kawan-kawan.. barulah saya tahu design yang semacam ini amat sukar untuk dihasilkan menggunakan teknik SILKSCREEN tetapi boleh dihasilkan dengan menggunakan cara HEATPRESS.

Entri Berkaitan

Design T-SHIRT zaman DULU-DULU
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA