Saturday, April 2, 2011

Wajah Baru BLOG CC

Kini blog CreativCOLOR : Bicara Idea & Medium Kreatif telah pun berwajah baru dan dengan ini saya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada design BLOG CC untuk bulan Mac yang lalu...



ARIGATO GOZAIMAS ~ SAYONARA....

Bermula April 2011 BLOG CC akan menggunakan design ini dan saya menghabiskan masa selama 4hari dalam penghasilannya. Saya sudah lama berminat dalam pembinaan laman web dan saya dapati pembinaan blog yang di-platform-kan oleh BLOGGER BLOGSPOT (Google) ini sangat popular dikalangan blogger Malaysia. Jadi saya mengambil inisiatif untuk mempelajari serba sedikit cara-cara meng-edit code BLOGGER dan Alhamdulilah usaha selama 4 hari telah membuahkan hasil dan kini saya sudah boleh merekacipta design blog sendiri.

Jika anda berminat untuk mendapatkan khidmat design blog.. Sila klik pada menu SERVIS

Design BLOG CC bermula April 2011...



Entri Berkaitan

Wajah Baru BLOG CC
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 Komen:

Tulis Komen
avatar
April 6, 2011 at 12:15 PM

slamat tggl blog cc bulan mac.. slamat dtg blog cc bulan april..
tahniah atas kejayaan mengexplore coding2.. kipidap.. blajar trus blajar.. ;)

Reply

Para PEMBACA