Wednesday, September 1, 2010

Aku seorang BLOGGER : Mini GIFT



Baru-baru ini saya melayari laman-laman blog orang lain untuk melihat sendiri apa yang dikatakan sebagai "komuniti blogger". Rupanya terdapat satu istilah yang diberi nama "BLOGWALKING" dimana para blogger akan melawat laman-laman blog rakan-rakan atau "follower" mereka dan bertegur-sapa bagi mengeratkan silaturahim. Ada juga yang memberi "award" dan ada juga yang mengadakan "contest" bagi memeriahkan lagi komuniti blogger di Malaysia ini. Seronok juga menjadi blogger dan memandangkan saya adalah seorang blogger baru, saya juga perlu mencontohi senior-senior blogger bagi memeriahkan lagi Komuniti Blogger di Malaysia.

Disini saya ada mini GIFT nak diberikan dan ianya bukanlah seperti "contest" tetapi hanya sekadar untuk mengeratkan silaturahim dan menambah lagi rakan blogger saya. Mini GIFT yang saya maksudkan adalah seperti yang tertera diatas..

Cara-cara untuk mendapatkan mini GIFT ini:

1. Jadi salah seorang follower CreativCOLOR.BLOG
2. Buat "banner exchange" dengan CreativCOLOR.BLOG
3. E-mail kan alamat rumah anda ke creativcolor@gmail.com supaya saya boleh send mini GIFT ini.

*Buat masa ini saya ada 10 mini GIFT sahaja dan Insya Allah saya akan peruntukkan lebih banyak mini GIFT untuk pembaca CreativCOLOR.BLOG

Entri Berkaitan

Aku seorang BLOGGER : Mini GIFT
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

5 Komen

Tulis Komen
avatar
September 2, 2010 at 12:05 AM

banner exchange? x faham lah wak..terangkan cket.. blogger baru jg ni tp pemls.hehehe i likeee dat keychain..

Reply
avatar
September 2, 2010 at 12:37 AM

zura.. kita change link kat side bar jek.. kira wak letak link zura kat blog wak.. zura plak letak link wak kat blog zura.. so design la banner cantik2 skit

Reply
avatar
September 6, 2010 at 1:25 PM

oo so sa kena design banner sa la ni kan? huhu bertungkus lumus.. try buat dulu..banner wak d mana?

Reply
avatar
September 6, 2010 at 1:55 PM

nak coklat tak?sedap sangat jom join contest nie http://littlesweetbrown.blogspot.com/2010/09/sweet-brown-contest.html

Reply
avatar
September 6, 2010 at 1:56 PM

nak juga key chain..nanti saya join contest nie

Reply

Para PEMBACA