Tuesday, September 21, 2010

Creativcolor.NAME CARD

Bulan puasa adalah bulan yang begitu sibuk bagi saya.Al-maklumlah pada bulan ini tempahannya "extra" sedikit dari biasa. Kerana sibuk menyiapkan tempahan yang datang bagaikan hujan, maka kesempatan untuk menulis blog agak terbatas sedikit. Salah satu lagi sebab mengapa saya tidak berkesempatan menulis blog adalah disebabkan saya sedang bertungkus-lumus untuk menyiapkan "artwork" serta "printing" untuk satu "event" yang akan diadakan di UNITEN. Ingin tahu apakah "event" tersebut? Ikuti entrinya yang akan saya masukkan pada bulan Oktober depan.

Biasanya saya memaparkan rekaan Kad Nama untuk orang lain tapi untuk entri kali ini, saya akan paparkan rekaan Kad Nama untuk diri saya sendiri pula.

Ini dia hasilnya...


*Kad Bahagian Hadapan


*Kad Bahagian Belakang (p/s: font Graphics o>> Designs o>> Prints tu mmg saya "custom made" jadi tak payahlah anda cari di internet, tak mungkin jumpa.)


*KEPADA MEREKA YANG BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN KHIDMAT REKAAN KAD NAMA BOLEHLAH EMAIL KEPADA SAYA DI > creativcolor@gmail.com


CreativCOLOR

Entri Berkaitan

Creativcolor.NAME CARD
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA