Tuesday, January 18, 2011

Meja KERJAKU

Selalunya saya paparkan entri hasilan kerja yang sudah siap tapi kali ini saya paparkan pula jentera yang akan menghasilkan rekaan-rekaan kerja saya selepas ini. Sebab kenapa saya memasukkan entri ini adalah kerana hari ini saya mendapat komputer yang lebih laju yang mana sebelum ini digunakan oleh bos saya.




*Inilah dia meja kerja saya! Baru "upgrade" ke Pentium Core 2 Quad menggantikan Pentium Core 2 Duo yg saya gunakan sebelum ini.



*Hari ini saya baru sahaja selesai "setup" dual monitor pada komputer yang selalu saya gunakan untuk kerja-kerja grafik. Semasa ini saya sedang menyiapkan rekaan bunting untuk syarikat MarryBrown cawangan Sungai Siput.




*External hardisk Seagate Flexpro 1TB yang baru dibeli beberapa minggu lalu.

Entri Berkaitan

Meja KERJAKU
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

5 Komen

Tulis Komen
avatar
January 29, 2011 at 6:05 AM

assalam..
fuhh hebat bro..
smoga trus maju jaya
& makin rajin ;)

Reply
avatar
January 29, 2011 at 9:08 PM

wsalam.. terima kasih tuan tanah kerana menjenguk meja kerja hamba.. hehehe... semoga doa tuan tanah membuatkan hamba terus maju jaya lagi.. Insya Allah..

Reply
avatar
January 31, 2011 at 1:10 AM

Nanti dalam blog aku pun nak tunjuk workspace macam ko jugak la.. tapi tunggu opis kat umah aku siap dulu..

Reply
avatar
March 20, 2011 at 4:52 PM

woahh...gile gempak ade 2 monitor. :D

Reply
avatar
March 21, 2011 at 11:21 AM

ala.. monitor buruk je tu....

Reply

Para PEMBACA