Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Entri pertama dalam tahun 2011..

Selamat Tahun Baru diucapkan pada semua yang mengenali saya dan tidak lupa juga kepada pengunjung-pengunjung laman blog saya. Sepanjang penulisan blog saya pada tahun lepas, alhamdulilah terdapat banyak entri yang berjaya saya masukkan kedalam laman blog ini dengan purata 20~30 kunjungan sehari. Mungkin jumlah itu tidaklah banyak bagi blogger-blogger pro, tapi bagi saya, ini satu pencapaian yang agak membanggakan memandangkan saya tidak menulis entri dengan kerap. Fokus saya adalah untuk menyampaikan entri yang bermanfaat kepada pelawat-pelawat yang mencari info atau idea bagi tujuan tugasan mereka.

Semoga tahun 2011 ini saya dapat memuatkan lebih banyak entri dan curahan idea kepada anda semua.. Sekian.

Entri Berkaitan

Selamat Tahun Baru 2011
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA