Saturday, January 15, 2011

Rekaan Banner Majlis PERKAHWINAN

Selain dari rekaan banner untuk majlis-majlis hari keluarga, hari raya, hari deepavali,hari krismas, hari itu dan hari ini.. saya juga ada membuat rekaan banner untuk Majlis Hari Perkahwinan.
Berikut adalah antara banner majlis kahwin kawan saya yang akan berlangsung bulan Februari depan..


*Rekaan warna untuk majlis pihak lelaki


*Rekaan warna untuk majlis pihak perempuan

BANNER YANG INI PULA...

Rekaan ini pula dibuat oleh adik saya untuk kawannya..


*Rekaan oleh Iwan

Macamana? Boleh tahan tak rekaan adik saya? Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Banner untuk Majlis Perkahwinan boleh hubungi saya seperti yang tertera pada webbanner saya diatas..

Harga Promosi ialah RM140.00 untuk 2 set Banner bersaiz 8'x3'
Jangan risau jika jadual kerja saya penuh, adik saya boleh melakukan kerja-kerja sebagai "backup designer".

Entri Berkaitan

Rekaan Banner Majlis PERKAHWINAN
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 Komen:

Tulis Komen
avatar
January 15, 2011 at 8:57 AM

bagus la dah ade backup designer.. adik bradik aku sume tak minat bidang seni ni..

Reply

Para PEMBACA