Thursday, July 21, 2011

[ Display ] : Wedding Balloon Decoration

Bulan ini saya agak kurang aktif untuk menjenguk dan mengemaskini BlogCC. Ini disebabkan ada perkara-perkara lain yang harus saya dahulukan terlebih dahulu. Apapun dengan dengan sedikit masa yang ada ini saya cuba luangkan untuk menambah entri di BlogCC.

Entri untuk kali ini agak berbeza sedikit dari entri BlogCC sebelum ini. Kali ini saya paparkan projek yang dikendalikan oleh adik saya pula. Projek tersebut adalah projek dekorasi belon untuk sebuah majlis perkahwinan salah seorang rakannya. Berikut adalah hasil kerjanya.



Kepada yang berminat untuk mendapatkan khidmat dekorasi belon sempena majlis perkahwinan kendalian adik saya ini, anda bolehlah email kepada saya untuk tempahan. (*Buat masa ini tempahan disekitar Ipoh sahaja diterima) dan saya akan sampaikan tempahan kepada beliau dan seterusnya beliau akan menghubungi dan maklumkan kepada anda samada beliau boleh membuat dekorasi untuk anda pada tarikh yang dipinta. Sila email kepada creativcolor@gmail.com

[ My Google Keyword ] : Wedding Balloon decoration | Dekorasi Belon Untuk Majlis Perkahwinan sekitar Ipoh

Entri Berkaitan

[ Display ] : Wedding Balloon Decoration
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA