Thursday, July 7, 2011

[ LOGO ] : Logo Rasmi Creativcolor

Saya rasa sudah tiba masanya untuk saya merekacipta LOGO untuk diri sendiri. Setelah setahun menjadi pereka grafik, bermacam-macam pengalaman yang telah saya timba, semakin ramai saya mengenali rakan seperjuangan dan semakin terbuka mata saya memandang akan keluasannya bidang ini. Jadi bagi memperkenalkan lagi khidmat yang mampu saya tawarkan maka saya memerlukan satu bentuk 'branding' supaya lebih mudah dikenali lagi.

LOGO adalah satu bentuk 'branding' yang terbaik bagi memperkenalkan sesuatu perkhidmatan atau produk. Jadi proses 'branding' amat sesuai dimulakan dengan mempunyai logo. Dan ini ada contoh logo yang saya hasilkan untuk diri sendiri dan masih dalam peringkat 'development'.

Entri Berkaitan

[ LOGO ] : Logo Rasmi Creativcolor
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA