Saturday, December 24, 2011

[ LOGO ] : An Nur Gallery LOGO & TAGLINE CONTEST

Anda berbakat? Kreatif? Jomm sertai 'LOGO & TAGLINE CONTEST' yang dianjurkan oleh An Nur Gallery iaitu sebuah kedai hijab. Terbuka hanya untuk warganegara Malaysia & berumur 18 tahun keatas. Boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang anda mahu asalkan ia berlainan. Pemarkahan berdasarkan 50% 'LIKE' tertinggi & 50% lagi dari juri yg dilantik (Jadi peluang untuk mereka yang tak pandai design pun masih cerah untuk menang).

Tarikh Mula menghantar penyertaan : 19/12/2011
Tarikh Akhir menghantar penyertaan :16/01/2012
Tarikh Tutup 'LIKE' :18/01/2012
Tarikh Umumkan Pemenang : 20/01/2012

Maklumat lanjut klik sini

Sebenarnya CC pada mulanya sudah malas nak sertai pertandingan yang berdasarkan LIKE di FB ni... sebab sudah tentu kesudahan keputusan pemenang akan jadi tak masuk akal.. mana tidaknya LIKE paling banyak baru boleh menang.. macamana dengan kreativiti? Pada kebiasanya pertandingan logo sebegini diadili berdasarkan kreativiti dan idea bernas untuk sesuatu logo itu..

apa-apa pun ini dia logo yang CC hasilkan untuk pertandingan tersebut. Kali ini CC tidak akan meminta kawan-kawan LIKE logo CC.. biarkan saja orang yang suka VOTE logo CC.. lagipun CC bukan target nak menang pun..



 

[ My Google Keywords ] : Logo Design Hijab Online Shop

Entri Berkaitan

[ LOGO ] : An Nur Gallery LOGO & TAGLINE CONTEST
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA