Friday, July 23, 2010

Car Sticker CENTRE

Selain membuat rekaan banner,bunting,billboard dan papantanda saya juga sekarang terbabit dalam kerja-kerja merekacipta pelekat kereta (car sticker/car stripes). Buat masa ini saya masih lagi baru didalam bidang ini dan berharap dapat mempertajamkan lagi bakat dalam dunia lekat -melekat ini. Ini adalah papantanda atau billboard yang saya reka untuk kedai pelekat kereta (bakal dibuka) yang juga dimiliki oleh bos saya dan ianya bersebelahan sahaja dengan tempat saya bekerja. Jadi buat masa ini segala kerja merekacipta atau tempahan beroperasi di meja kerja saya.

Ingin menempah? Berikan ukuran saiz dan saya akan minta bos saya beri sebut harga.
untuk pertanyaan bolehlah email saya di creativcolor@gmail.com


*rekaan papantanda/billboard untuk Car Sticker Centre


*papantanda/billboard yang siap dipasang

Entri Berkaitan

Car Sticker CENTRE
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA