Friday, July 9, 2010

Rekaan BANTING

Demam bolasepak Piala Dunia membuatkan entri saya turut demam seketika sehinggakan ada yang bertanya pada saya; "tidak mahu mengemaskini laman BLOG lagikah?". Bukan tidak mahu menulis entri tetapi kadangkala saya sibuk menjalani kehidupan saya juga. Bukan kerana asyik menonton bolasepak tetapi kadangkala perlu bersosial juga. Jangan hanya menghadap "laptop" dan internet sahaja, ianya tidak baik untuk kesihatan.

Baiklah, entri kali ini adalah berkenaan dengan rekaan banting terawal saya iaitu untuk Pertubuhan Peladang dan juga gerai Nasi Lemak 1 Malaysia. Saya telah menghasilkan banyak banting sepanjang 3bulan kerjaya saya di sini, jadi saya memilih untuk memuat naik rekaan banting saya yang terawal.



*tulisan bahasa cina itu ditulis oleh bos saya, bukan saya. (kredit kepada bos)

Entri Berkaitan

Rekaan BANTING
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA