Tuesday, July 27, 2010

Hari yang agak SIBUK

Hari ini adalah antara yang sangat sibuk buat saya dimana terdapat ramai client yang datang di meja kerja saya dari pagi hingga ke petang.. (malam pun ada juga). Kerja yang begitu banyak sehinggakan saya pun tidak tahu yang mana harus disiapkan dahulu... Jadi untuk entri kali ini saya paparkan dua projek yang telah saya siapkan hari ini.

BISNES KAD : AIDIT BERJAYA

*Bisnes kad untuk Syarikat Aidit Berjaya Enterprise

BANNER & BANTING : MEDICAL PARAMEDIC & ALLIED HEALTH PROFESSIONAL SCIENTIFIC CONFRENCE 2010

*Rekaan banner


*Rekaan banting

Demikianlah hari yang agak sibuk bagi saya.

Entri Berkaitan

Hari yang agak SIBUK
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 Komen:

Tulis Komen
avatar
July 28, 2010 at 9:51 PM

wah nicee.. kaler pink gituuu

Reply

Para PEMBACA