Tuesday, August 24, 2010

Melangkah Setapak KEHADAPAN

Hari ini akan bermulalah perjalanan baru saya didalam bidang yang sungguh saya minati ini. Mulai pada hari ini CreativColor Enterprise telah didaftarkan sebagai sebuah perniagaan yang berkaitan dengan Reka Bentuk Grafik dan Percetakan.

Pengalaman baru akan bermula dan saya akan mencuba sedaya upaya dan berusaha dengan lebih gigih lagi bagi memperluaskan lagi pengetahuan serta pengalaman didalam bidang ini.
Sesugguhnya ilmu yang ada masih cetek, pengalaman yang ada masih mentah dan dengan sokongan keluarga dan rakan-rakan, saya mengharapkan agar usaha saya yang tiada hentian jemu ini akan membuahkan hasil suatu hari nanti. INSYA ALLAH.

Entri Berkaitan

Melangkah Setapak KEHADAPAN
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA