Thursday, August 26, 2010

Rekaan Kad RAYA

Walaupun dalam kesibukan kerja, saya bersyukur kerana saya masih sempat menghasilkan sedikit grafik yang untuk ucapan Hari Raya. Berikut adalah eksperimentasi saya terhadap warna didalam penggunaan Kad Hari Raya. Jika diperhatikan elemen-element yang ada hampir serupa tetapi setiap elemen diubahsuai warna atau kedudukan bagi mendapatkan rekaan yang berlainan. Ini juga dinamakan "perkembangan idea" dimana elemen yang sama diolah bagi mendapatkan hasil akhir yang berlainan. Insya Allah saya akan cuba menghasilkan beberapa rekaan lain pula selepas ini.

*NOTA : Sekiranya anda ingin gunakan imej kad raya ini diBLOG anda.. dipersilakan.. tak perlu minta izin pada saya... grafik ini percuma untuk anda.















Entri Berkaitan

Rekaan Kad RAYA
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA