Saturday, August 14, 2010

Menulis KEMBALI

Sebagaimana tajuk 2 entri saya yang sebelum ini yang bertajuk "Hari yang agak SIBUK" & "Minggu yang amat SIBUK" jadi blog saya juga turut sunyi dari entri-entri baru selama hampir dua minggu. Tetapi kini saya kembali untuk memaparkan entri-entri di blog saya. Sememangnya banyak rekaan yang saya perlu siapkan dalam seminggu dua ini dan saya jangkakan ianya akan berterusan sehingga hari raya nanti. Jadi mungkin entri-entri saya pada masa yang akan datang hanya akan memaparkan hasil kerja sahaja terlebih dahulu dan sebarang komentar atau informasi bagi entri tersebut akan di masukkan kemudian. Tujuannya adalah supaya blog ini sentiasa dikemaskini dan memperlihatkan entri-entri baru. Jadi tidaklah ianya terbiar lama tanpa kemaskini. Dengan ini saya akan mula memaparkan entri-entri seterusnya... Selamat melawat.

Entri Berkaitan

Menulis KEMBALI
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA