Tuesday, June 15, 2010

Muat-naik PERTAMA

Bagi muat naik untuk paparan blog saya yang pertama, terlebih dahulu saya ingin memuat naik sesuatu yang bukanlah dari hasilan kerja saya tetapi ingin saya jadikan ia sebagai permulaan kandungan blog dan aspirasi untuk saya terus memuat naik dari masa ke semasa.

Logo 1 Malaysia.




Bersesuaian dengan tema muat-naik pertama, saya mengambil Logo 1 Malaysia dimana terdapat angka 1 yang sangat dominan dan menjadi kekuatan pada logo ini.

Setiap perkara permulaan yang kita lakukan sudah semestinya akan kita labelkan sebagai nombor 1. Jadi saya memilih logo ini sebagai permulaan kandungan blog saya.

Pemilihan muat-naik ini bukan berdasarkan angkanya semata-mata tetapi juga disebabkan
logo ini kerap saya gunakan dalam pelbagai jenis rekaan grafik saya dimana kebanyakan
klien menginginkan logo ini dimasukkan kedalam rekabentuk banner ataupun papan tanda perniagaan mereka.

Sudah pasti ada diantara anda yang ingin menggunakan logo ini didalam proposal,kerja kursus,rekaan baju ataupun
projek pembentangan berbentuk "powerpoint".

Jadi disini anda bolehlah memuat-turun logo 1Malaysia dalam resolusi dan kualiti yang memuaskan.

Muat-turun Pakej Logo 1 Malaysia

> 1Malaysia.ai (vector)
> 1Malaysia.psd (CMYK Color Mode)
> 1Malaysia.jpg (resolusi 150dpi)
> 1Malaysia.png (resolusi 150dpi)

Entri Berkaitan

Muat-naik PERTAMA
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Para PEMBACA